torsdag 11 mars 2010

Vem är du?


Ja, det undrar jag. Vem är du? Vad har du för dig? Vad tycker du om? Vad tycker du mindre om? Vad gör du här och vad vill du veta? Tell me, tell me more...

Jag undrar så mycket vem du, min läsare är. Arbetar du eller går du i skolan? Eller gör du kanske just ingenting, mellan två arbeten och då fördriver tiden genom att kika i bloggar?

Har du barn? Hur ser din vardag ut? Är du ensamvarg eller alltid omgiven av vänner? Känner du kanske mig? Eller är jag för dig helt okänd och du likaså för mig?

Hur gammal är du, som mig, i mittendelen av livet eller är du i början? Kanske i den senare änden av livet?

Jag är nyfiken som få. Berätta vem du är för mig. Så ska jag berätta mer om vem jag är för dig! Jag ska ge en intimare mer privat bild av mig och mitt liv.


Inga kommentarer: