onsdag 24 februari 2010

Inte en sanndröm i alla fall...

Jag hade en så sjuk dröm i natt. Hade förresten tänkt blogag om den redan då jag vaknade men Blogegr har då inte alls velat sammarbeta med mig idag, men bättre sent än aldrig. Om jag komerm ihåg hela drömmen återstår dock att se.

Det hel abörjade med att skrutt kom ut till mig i köket och klappade mig på magen, tittade ner och visst jag var super gravid, typ i 25:e månaden eller nått. Eller med 12-lingar. Bautastor var jag alltså och då menar jag verkligen bautastor.

Sen minns jag inte riktigt hur det var men jag kommer ihåg att vi var inne på förlossningen och ut kom barn efter barn, om jag minns rätt så räknade jag dem till sju. Sjulingar! I drömmen minns jag hur jag tänkte hur i helvete kan det här ha gått till, jag har ju spirla och vi ska inte ha fler barn...

...vaknade av klockan som vanligt i morse med känslan av att jag inte riktigt visste om det hade hänt elelr inte, tittade mig om kring, nä inga spjälsängar, la handen på magen, nä inte gravid. Puh. Sen har jag haft en underlig känsla hela dagen (så det var kanske tur att blogger strulade), jag har varit helt hundra på att fler barn vill jag inte ha, jag har ett, en helt underbar prinsessa som jag älskar över allt annat. Sen har jag två helt underbara bonusbarn, det räcker bra det. Min sambo han vill absolut inte ha några barn så det kommer helt enkelt inte att bli några fler barn här men efter i natt så vet i sjutton alltså.

Hela dagen har jag gått runt och tänkt på hur mysigt det vore att vara gravid igen och ha en liten bebis att snosa på. Jag vet, jag har inte glömt illamåendet, sparkarna som fiock en att tappa andan eller alla vak nätter och bajsblöjor, jag har heller inte glömt förlossningen, men idag har allt haft ett rosa skimmer över sig och bara kännts så himla mysigt. Jag vill, jag vill jag vill!! Eller det vet jag förresten inte alls om jag vill, men jag vill vara gravid igen, det är jag nog säker på, men en till bebis, nä det tror jag att jag klarar mig utan.

Surrogatmamma kanske vore något för mig, vad tror ni??

2 kommentarer:

Angelika sa...

Då vet jag vart jag ska lämna min bebis sedan ;-)

Mamma Stress sa...

Absolut, kom hit med den så fort den är ute så jag kan snosa på den och få en daglig dos bebis så att jag kan så det där med fler barn ur hågen...;-)