söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!


Så var det alla hjärtansdag igen. Ett helt år har gått sedan sist. Inte för att jag brukar fira alla hjärtansdag, jag hör till skaran som snarare anser att det är ett kommersiellt jippo för att få folk att köpa saker de inte behöver och ge dem till folk som ännu mindre behöver dem.

Jag anser att älskar man någon, tycker om någon eller bara vill ge något till någon så kan man göra det vilken dag som helst på året och inte bara på alal hjärtansdag. Jag ser hellre att min sambo kommer med blommor tull mig en helt vanlig tråktisdag för att han vill än att han komme rmed det idag för att han ska.

Hur som helst så hade min lillskrutt gjort ett fint kort till mig och det uppskattas alltid, alla kort jag får av henne uppskatats och sparas, så även detta gulliga lilla kort.



Ha en underbar Alla hjärtansdag på er, vare sig ni firar det eller ej!

Inga kommentarer: