torsdag 18 februari 2010

Borde blogga...

Jag känner verkligen att jag borde blogga, jag har massor av saker i huvudet som jag skulle vilja få ur mig, både glada, positiva, lättsamma och så jobbigare, tråkigare och tyngre saker. Jag vet liksom inte i vilken ordning jag ska börja riktigt.

Har börjat med flera blogagr och just som jag ska publicera dem så tycker jag inte att de duger och har raderat dem. Varför är det så svårt ibland? Och vad är det som är så svårt?

Min blogg borde nog egentligen heta Kaos i huvudet på Cicci men nä, jag gillar Ab imo Pectore, även om det just nu är mer kaos än från hjärtat. Men, men jag tar mig väl i kragen här också en vacker dag, eller vad tror ni?

Jag försöker dessutom att göra en fin header, men nä, det vill sig inte det heller, vill ha en svart vit med något inslag av färg men jag och färgerna kommer inte överense just nu, vi är mäkta oense om vad som är snyggt och inte. Ingen färg blir riktigt vad jag tänkt mig. Blä!

Snälla, hjälp mig, ge mig namnade mappar som jag kan sortera kaoset i mitt huvud i, gärna en för barnen, en för ex, en för skola och en för jobb, en frör sambo och en för var och en av mina huvudbryer. Eller förresten, det skulle aldrig bli ordning i alla fall, vissa saker går ju ihop och då skulle problemet kvarstå. Vilken mapp ska jag lägga det i och så hade det varit kaos igen, om än till viss del organiserat kaos.

Eh, lika bra att lägga ner, här kommer det nog inte bli mer vettigt skrivet just nu i alla fall.

Ha en underbar eftermiddag & kväll på er där ute!!

Kram

Inga kommentarer: