fredag 19 februari 2010

Galna unge!


Hur många har en 10-åring hemma?

Jag har en underbar bonusson på 10 år, han är söt, charmig och go. Sen har han ju andra sidor också så som den inte alls lika underbara bestämdheten och viljan av stål för att inte tala om humöret, men så är det ju med alla barn och här kan jag ju i alla fall svära mig fri från alla de delarna så jag är nöjd. Hur som helst så är han mest av allt bara så söt och go.

Men nu till det roliga, jag har en 10-åring här hemma som precis skällt ut mig efter noter. Ja, det kan jag tänka mig att ni också har där hemma, ni som har 10-åringar, men anledningen till att han skällde ut mig var för att jag hade städat toaletten där nere och det ville han göra...

Å jag lovar att hade han bara sagt till innan handskarna och toarengöringen åkte fram så hade han gärna fått skura toaletterna, gärna båda två för det är bland det absolut tråkigaste jag vet, men alla har vi visst lite olika intressen här i livet, det som är den enas levebröd är den adres död.

Sötnöt!

Inga kommentarer: