måndag 30 augusti 2010

*stolt Mamma*

Jag är världens stoltaste Mamma - jag har världens underbaraste, sötaste och duktigaste dotter.

Idag red hon på volt och jobbade Zita - se bara hur bra det gick - min duktiga tjej!




Gissa om hon var stolt sen, hon verkligen kände skillnaden när Zita jobbade rätt och när hon inte jobbade, för tro inte att det var en dans på rosor, Zita skulle backa, hon skulle gå i sidled, hon gjorde allt för att komma undan arbetet men trots sin ringa längd så lyckades Skrutt hålla om henne ordentligt och envis som en åsna vann hon fight på fight - min duktiga lilla tjej!

De kommer nog bli ett riktigt bra team en vacker dag, eller vad tror ni? Bara Zita kommer i kondition och Skrutt växer till sig lite för attans vad bra det går nu när det går bra och Skrutt har siktet inställt - hon ska bli bäst!

Jisses vad jag är stolt - hon är så perfekt, så underbar, så söt så jag knappt tror det är sant.

Mamma älskar dig, Skrutt!

Inga kommentarer: