onsdag 18 augusti 2010

Letar bloggar...

...jag vill ha något nytt att läsa, något spännande, roligt och vanligt men ovanligt. Inte för tråkigt men framför allt inte en blogg i stil med "E de oxå q:l lr?" Det ger mig rysningar, eksem och spasmer. Jag är allergisk mot förkortnings bloggar utan något innehåll. Jag förstår inte grejen. Är det inte meningen att de som läser ska förstå vad som skrivs?

Sen är jag inte mycket för "dagboks-bloggarna" heller. De som alltid berättar allt, precis allt om vad de gjort så utförligt att klockslagen är med. Jag struntar i om du sket tre gånger idag eller fyra - jag vill läsa om dina åsikter, tankar och funderingar - det är det intressanta. Sen visst, jag erkänner ibland gör ett och annat "Dagboksinlägg" inget men bara det inte är det enda bloggen innehåller, många dagar ser liksom likadana ut och då blir bloggen i det långa loppet ganska så tråkig.

Men du där, du som har den där spännande, roliga, vanliga men ovanliga bloggen kan inte du tipsa mig om den så kanske det blir min nya favorit?

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://otherfilthystories.blogg.se/

Hittade din blogg av en händelse,den bloggen som jag rekommenderar tycker jag är magisk
kram från en som bara halkade in =) /H

Mamma Stress sa...

Ska genast kika in, tack för tipset...:-)

Mochride - mitt hjärtas röst sa...

Kika gärna in hos mig. Kanske gillar du min blogg, kanske inte...

Mamma Stress sa...

Jag ska genast kika in hos dig - Tack för länken!