fredag 27 augusti 2010

Ponnytränare sökes, med ljus och lykta...

Har snurrat runt lite på nätet.

Letar efter tränare till Skrutt, det var då inte det lättaste att hitta. Finns det inga ponnytränare till barn som inte är på landslagsnivå än men vill dit? Eller landslagsnivå och lansdlagsnivå, hon har bestämt sig för att bli bäst. Hon ska tävla i dressyr har hon berättat för mig och jag har ett tag tänkt att hon borde få börja ta lektioner, hon behärskar Zita bra och har koll på det mesta, men när jag försöker lära henne så blir vi bara osams. Det är väl så, man kan som Mamma inte vara tränare, man är och förblir Mamma och henne kan man tjafsa emot och göra tvärtemot bäst man vill.

Så nu har jag bestämt mig. Det är dags att hon börjar träna för någon annan. Nu ska jag bara hitta denne någon.

Hur sjutton det nu ska gå till...

Inga kommentarer: