måndag 23 augusti 2010

Dagens blogg - Handgjort av Åsa

Jag har kommit på en ny kategori till min blogg - mitt tips. En kategori där jag en gång om dagen tipsar om en blogg - skriv en kommentar om du vill att jag tipsar om din blogg så får vi se om det blir så en vacker dag. Den kan handla om allt eller ingenting, din hobby, ditt liv eller någon annans liv, you name it.

Idag är det premiär och idag är det en vän som blir den förste som blir dagens blogg, här är anledningen till att hennes blogg är en av mina favoriter.

Jag har en vän. Hon är också min granne, även om det inte hör till saken. Det jag vill säga det är att hon är så otroligt duktig på att Scrappa så det liknar inget.


BILDKÄLLA
Ni måste kika in i hennes hobby blogg och kika på hennes alster, kort som passar till alla tillfällen, människan verkar inte ha någon hejd på sin fantasi och tur är väl det, vem ska jag annars beställa kort av när det nalkas kalas?

Du är super duktig Åsa - blir lika imponerad varje gång jag kikar in i din blogg eller ser dina alster hemma hos dig! You Rock!



Inga kommentarer: