fredag 13 augusti 2010

Moahaaahaaahhahhaaa...

...idag är det Fredagen den 13:e. Scary!

Eller inte alls egentligen - för på Aftonbladet står det att det är som vilken datum som helst - attans j*la skit - inga spöken här idag då. Någon liten harmlös grej kunde man väl i alla fall få vara med om, jag menar att typ ramla platt fall i en lerpöl eller nått?

Eller förresten, det gör jag ju andra dagar - kanske är det så att Fredagen den 13:e är min lyckodag istället?

Vem vet? Det var i alla fall Fredagen den 13:e Februari 2004 som jag lämnade BB med min nyfödda lilla Skrutt och det var absolut ingen otursdag de inte. Det var en lyckodag, helt klart!


Nu ska mitt lilla Troll transporteras till sin ömme fader för att återigen komma hem på Söndag.

Gissa hur underbar hon är? Hur mycket jag älskar henne och hur mycket hon betyder för mig?



Mer än du kan ana...

Inga kommentarer: