tisdag 5 januari 2010

Välkommen 2010!!

Ett nytt år, en ny blogg.

På sätt och vis i alla fall...

...det är en ny blogg för år 2010, jag är ju så att jag tröttnar. Tröttnar på innehållet, designen, ja på allt! Det blir som en seg bok som aldrig vill ta slut men som man måste läsa klart till varje pris. Tråkigt. När det har blivit tråkigt så tröttnar jag och tröttnar jag så slutar jag blogga, thats me!

Jag i ett nötskal, men nu har jag gett mig sjutton på att den här bloggen den ska leva, leva genom 12 månader, 4 årstider och 365 unika dagar. Jag ska göra mitt allra yttersta för att göra uppdateringarna oftare och mer innehållsrika än vad de var i slutet av 2009. Det ska jag. Så här med välkomnar jag mitt 2010 att börja. Börja på riktigt!

Ge mig innehåll, fyll mina dagar med liv, upplevelser och glädje, låt 2010 bli ett underbart år!

1 kommentar:

Emma sa...

Du kan ju skriva om mig, Cicci :) /Emma Sandell