torsdag 7 januari 2010

Ut och vandra

Idag har skrutt varit och lekt med Felicia hela dagen så henne har jag inte sett röken av. Men roligt hade de haft, åkt pulka och lekt, ätit Oxfile och busat. Ja, det var Skruttens sammanfattning av dagen och, just ja, smoothies hade de gjort också!

Skrutt har en handfull vänner som hon verkligen skulle gå genom eld och vatten för, Felicia är helt klart en av dem, hem kom hon med en kalasinbjudan till Felicias 6-års kalas nästa helg och säger "Klart jag ska gå på min bästaste kompis härs kalas, det förstår du väl Mamma!" Å ja, det förstår jag. Och inte tänker jag hindra henne heller. Skruttfia.

Annars har den här dagen inte bjudit på så himlans massa skojsigheter faktiskt, men än är ju inte dagen slut. Inte för mig i alla fall, vid elva blir jag upplockad för Nattvandring till sena natten. Ska bli lite skönt att komma iväg med trevligt sällskap medan resten av familjen sover...

...och kanske du också? Jag hoppas att det blir en lugn natt, men jag har hört att när nattåget från Göteborg rullar in på stationen kan det vara allt annat än lugnt. Tur att det är Torsdag och inte Fredag.

God Natt på er alla och hoppas ni har haft en underbar dag!


Inga kommentarer: