torsdag 16 september 2010

Vita väggar

Helt blanka, lena vita väggar. Det vill jag ha. Vitt, vitt, vitt, vitt överallt!

Vitt med svarta väggord, svart vita fotografier på barnen med känsla. Svart vita foton på människor som betyder något för oss här hemma, en Wall of fame med nära och kära. Jag vill, jag vill, jag vill...

 ...om jag bara kunde vinna på lotto...

 ....så skulle det bli verklighet, det och en massa fotoutrustning!! Jag vill ha ett makroobjektiv, ett vidvinkel, några filter, en extern blixt och pappers rullar att bygga upp en studio med, men allra helst vill jag ha vita väggar...

 ...vitt är vackert...

2 kommentarer:

Linnea sa...

Ojojoj, vad jag har läst ikväll. Snubblade över din blogg av en slump efter en kvälls "flumsurfande" på FL.
Har nu suttit och läst i dryga timmen och känner mig alldeles salig!

Härliga blogg med härliga uttryck, härliga barn och HÄRLIGA tankar och värderingar. Sitter och skrattar så jag gråter när jag läser om de avsaknade trotsmanualen, speciellt som jag själv känner att jag är i behov av en sådan just nu. Fast till min 14 månaders son som känner att tvåårstrotsen kan inte komma tidigt nog, speciellt inte när man kan springa omkring på lördagsmorgnarna med toaborste i högsta hugg, pliriga ögon och i väntan på föräldrarnas motattack...

Jag borde nog ha sovit vid det här laget då jag vet att om ca 5 ½ timme har jag ett energipaket studsande i min säng, men vad gör det.
Denna lässtund har förgyllt min kväll, din blogg är som rosa ludd för själen och jag tenderar nog att besöka den igen...många gånger :)

Mamma Stress sa...

Tack så mycket för dina ord, de värmer!

Ha en undrbar dag!

Kram