onsdag 8 september 2010

Dömm om min förvåning...

...när jag kollade mailen i morse. Igår slängde jag in ett bidrag i en tävling om att designa om Stockholms elskåp, bara så där. Jag insåg att tävlingen redan hållt på rätt länge och det bara är ett par veckor kvar på den så mina chanser såg jag som bortblåsta men utan att testa kan man aldrig veta så jag slängde som sagt var in ett bidrag utan att tänka mer på det. Glömde det till och med.

Så i morse när jag öppnade mailen och det stod "Ditt bidrag är godkänt" var jag tvungen att gå in och kika på vad det var för nått jag hade gjort. Ja, jag vet, minnet är kort men gott. Döm om min förvåning när jag loggar in på "Designa ditt elskåp" och jag ligger på 6:e plats med nästan 5000 röster! På mindre än ett dygn!!


Så in med er, rösta, nu ska jag kamma hem det här!!!!

Länk finns i sidomenyn till höger!!

3 kommentarer:

Åsa Lundgren sa...

Ska genast in å rösta :)

angelika sa...

Har röstat!å nu ligger du på 4:e plats!!hejjahejja

Mamma Stress sa...

Ni e så goa båda två - vad skulle jag gör autan er?! ;)

Kram på er och hoppas att ni får en riktigt fin dag!