måndag 6 september 2010

Tack!

Tack P & R för en jätte trevlig helg!

God mat, som alltid. Även om jag inte riktigt förstår vart kocken tog vägen, han skulle ju ner i vår väska för att ha en egen kock skulle jag absolut kunna vänja mig vid, speciellt om maten alltid var så god och vällagad som den han gjorde. Det ska jag nog kunna stå ut med.


Att få glaset påfyllt utan att behöva be om det och duktiga tjejer som fixar drinkarna kan jag nog också överleva, så länge det finns någon max gräns för intaget, jag tror att de missade min. Men det är väl skit sak samma när man kan ligga i ett mysigt, ombonat partytält och sova dagen efter.
   
             
     

Nä, jag tror absolut att jag kan vänja mig vid de små detaljerna, å andra sidan behöver tjejerna inte fylla upp med skumpa, vin och drinkar det funkar lika bra med lite kaffe eller ett glas juice för mig så det var synd att vi inte packade ner dem i väskan också.



En hektisk helg med en super trevlig fest är till ända men vi ses snart igen P & R - Skrutt och mellanbus undrar när E & T kommer och kör Jeep och rider med dem, så snart hoppas vi, glöm då inte att slänga in väskan med kocken som vi glömde hos er...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva, det var en lyckad helg!!!
Lite trött är man dock fortfarande.
Kan du maila eller lägga upp bilderna ni tog på nätet, så jag kan ladda ner dem.

Robban