onsdag 22 december 2010

Dag 15 - Mina Drömmar

Mina Drömmar...

...när jag var liten hade det varit lätt att beskriva och berätta om, egna hästar, en prins, ett slott och stort prinsess bröllop under påmpa och ståt.

När jag var tonåring var det klurigare, då var min största dröm att träffa prinsen i mitt liv, passa in och vara snygg.

Så ändrades livet igen, drömmen övergick till mer realistiska drömmar, att få träffa prinsen i mitt liv, skaffa familj och få ett arbete att trivas med.

Nu är jag där, har prinsen och en underbar familj, ett jobb jag trivs med och vänner jag tycker om.

Nu är min dröm att få fortsätta leva med min underbara familj, ha dem nära och leva det Svensson liv vi lever med kanske en liten skrutt till, semester utomlands men allra helst vill jag i min dröm att vi ska få vara friska och krya, få må bra både fysikt och psykiskt.

Jag vill visst vinna på lotto också men tror inte att pengar kan ge mig lyckan, den har jag redan och är inte värd alla pengar i hela världen även om den visst skulle underlätta och göra vardagen lite roligare när den är som gråast.

Mina drömmar är inte stora och svåra men bara jag kan nå fram till dem och få dem att slå in...

Inga kommentarer: