lördag 18 december 2010

Dag 10 - det här hade jag på mig idag

Åh, jag som tycker det är så tråkigt med "Dagens outfits" inlägg.

Ser jag såna i en blogg tänker jag genast, ytligt! Tråkigt! Blä och bläddrar vidare. Men nu står jag här och ska göra mitt första inlägg någonsin om min outfit.

En dag på jobbet var det igår (när dagens outfits skulle ha publicerats men jag kom hem på tok för sent så det kommer nu istället) och min dresscode var därefter, helt, rent och funktionellt.

Jag bar ett par mörkblå jeans, en svart T-shirt med ledig och lös passform med mudd nertill som ändå gör den mer klädsam än en stor T-shirt. Över hade jag en svart kofta i längre modell. på fötterna bar jag svarta strumpor, om någon undrar.

Ute hade jag ett par mörkblå thermobyxor och min svarta vinterjacka, svart mössa och svarta vantar samt kängor.

Bilder kommer inom sinom tid så håll ut...


Inga kommentarer: