lördag 11 december 2010

Dag 04 - Det här åt jag idag

Då har turen kommit till vad jag åt idag. 

Jag började dagen med frukost, en nybakad fralla med marmelad och mjukost på vardera halva, ett kokt ägg och en kopp te. Det satt dödsskönt i kistan...


Sen skippade jag lunchen men åt ett par Clementiner för sedan vankades julbord hos Mamma. Vi firar aldrig jul tillsammans så vi har som tradition att göra det i början av December varje år, Mamma och hennes familj, Lillasyster och hennes sambo och jag och min familj. 

Allt som hör julen till kör vi med, julmat, julgodis och julklappskrig. 

I år körde vi också med ett önskespel på julbordet - hemmagjord Sushi.

Så här kommer en bildkavalkad av allt jag ätit idag och delvis fortfarande äter om jag ska vara helt ärlig...


  




  






Inga kommentarer: