tisdag 26 april 2011

Den där John Blund...

...verkar inte riktigt ta sitt arbete på allvar.

21:30 igår var jag så trött att ögonen gick i kors av all sand han slängt i dem men sanden måste ha varit gammal eller så kastade han för lite helt enkelt för 02:24 slog jag upp mina blå och var piggare än en lärka till råga på allt så gick det inte att somna om heller för att lillskit bökade om som en centrifugerande torktumlare ut i min mage.

Så medan minutrarna gick och blev till timmar låg jag och glodde i taket, det var kring 4 grader ute vid fyra, kallare än så blev det inte i natt kan jag berätta för er som undrar...



...sen kan man säga att dagen har gått i ett töcken för 05:10 slog min klocka igång och det var bara att ta tjuren i hornen och göra sig redo för en dag på jobbet. Med tandpetare i ögonen så kom jag dit strax efter sex, alldeles i tid. Men nu är jag ack så död och då ska jag snart tillbaka till jobbet igen för att fixa lite med de andra och kommer inte hem förrän ikväll, ibland är det underbart när John Blund struntar i att göra sitt jobb, eller inte...



Inga kommentarer: