torsdag 15 april 2010

Hopplöst var namnet, ja!

Just nu är jag irriterad, frustrerad och nere med en dunkande tinning som vittnar om ett kommande migränanfall, jag fattar inte varför allt ska köra ihop sig så kopiöst på en och samma gång ibland, varför kan inte bara saker gå som planerat, bara rulla på och fungera prickfritt.

Just nu är jag irriterad, frustrerad och nere med ett migränanfall på intågande, just nu går allt emot mig, inget går som jag vill, vad ska jag göra? Jag försöker, försöker, kämpar, gnider minnna ömma tinningar men endå stockars sig allt.

Är det bara jag som när jag har oflyt får det på alla plan, samtidigt, är det bara för mig allt skiter sig när något blir fel? Jag tror jag blir galen!

Nä, nu tar jag en tablett och sover bort huvudvärken och det nalkande migränanfallet så kanske jag kan tänka klarare sen och få skutan på rätt köl igen. Kan man ju alltid hoppa spå.

3 kommentarer:

Åsa Lundgren sa...

Oj, din dag började inte bra. Hoppas att du mår lite bättre nu. Jag har gjort konfirmationskort nu som ligger för visning på min blog. Om det är något som passar så hojta till annars gör jag fler :)

Åsa Lundgren sa...

Hej, så att du bestämt dig för första kortet så lägger undan det åt dig. Kommer inte ihåg när du behövde det men hojta till när du vill ha det :) (du kanske har sett att bebiskort kommit upp oxå, känn inget tvång dock!) Ha de gött

*AnGeLiKa* sa...

Tack så mycket vännen!! Glad att man träffat på dig!=)
Kramis