fredag 11 mars 2011

Vet i sjutton vad det är...

...men jag bara gråter och gråter.

Saknar Skrutt som är hos sin Pappa så det gör ont och hon har inte ens varit där en dag än och kommer hem på Söndag igen. Det känns som en evighet till söndag och jag vill bara snabbspola tiden, lägga mig i ide så det blir söndag NU!



Min älskade lilla prinsessa, mitt vackra allt - du är det underbaraste jag vet och det jag känner för dig kan inte beskrivas i ord!

Älskling är iväg med jobbet och jag vill bara att han ska vara hemma!!! Det är så jävla tråkigt, så fort vi blir själva har han nått på G på annat håll och just nu saknar jag honom så jag blir galen. Dessutom hann vi bli osams innan han åkte för att jag kom hem trött och ont i ryggen efter jobbet och bonusarna var här fast jag hade trott att de var hos sin Mamma. De var här och tjafsade om allt och inget med varandra så jag gick. Sur som ättika lämnade jag huset och kom hem igen bara för att inse att jag hade tvätt, disk och städning att ta hand om, för det är det tydligen ingen annan som bryr sig om här hemma.

Fan vad allt suger ibland!! Jag vill bara gräva ner mig!!

Funderar just nu på att antingen gå och lägga mig eller sitta kvar i soffan med tårarna rinnande ned för mina kinder och tycka synd om mig...

...vet inte vilket som känns bäst just nu...

...om det nu finns något bäst av pest eller kolera!!??

Inga kommentarer: