onsdag 2 mars 2011

Sjukt, sjukare, sjukast...

Det är just vad det är här hemma nu. Förra veckan fick vi hämta hem en hängig Skrutt från skolan och i Söndags slog febern mig med ett knytnävsslag i ansiktet och jag blev helt däckad. Har gjort så mycket som att gå upp på morgonen, förflytta mig till soffan och sedan legat där hela dagarna.


Idag är första dagen jag ens orkar sitta upp med datorn i knät i soffan, igår slog jag på datorn sen somnade jag.

Jag fattar inte hur barn kan vara så pigga när de har feber som de är, jag känner mig som om en ångvält kört över mig, kommit på att den glömt nått och bakat tillbaka över mig igen och parkerat där.

Så ja, jag erkänner, jag tycker jätte synd om mig själv just nu. Och det tänker jag fortsätta med tills att febern är helt väck så det så...

...men jag hoppas också att ingen av er får den här skiten för det är inte värt det...

...det suger!!!

Inga kommentarer: