onsdag 2 mars 2011

Pyret

Har förresten gått in i v. 22, snart knackar v. 23 på och Pyret lever rövare där inne mest hela dagarna - det känns som om magen ska vändas ut och in men det är ganska mysigt...

Bortsett från när h*n kickar fotboll med min blåsa så jag håller på att pissa på mig. Men hellre det än att jag inget känner.

Vi har bestämt namn till 99% säkerhet, men jag tänker hålla dem hemliga ett tag till, kan avslöja att blir det en kille blir andranamnet Allan och blir det en tjej så blir mellannamnet Josefine, det är allt jag säger om det, så ingen ide att ni frågar.



Har förresten hunnit med lite shopping till Pyret innan den här förbannade j*la förkylningen slog till mig och det känns rätt gött, det är ju inte tok lång tid kvar nu även om det känns som en evighet till sommaren, allra helst med den kyla och det vinterlandskap som håller vårt avlånga land i sitt grepp. Gissa om jag längtar till våren och sommaren nu!?

Inga kommentarer: