lördag 19 mars 2011

Fast Update

I förrgår hade vi en riktigt trevlig eftermiddag med strålande solsken, barmark, flera plusgrader och trevligt fika hos L & P.

Det kändes verkligen som om det var vår. Äntligen vår! Fågelkvitter och varma vindar - det var underbart!

Ända tills att klockan ringde och väckte mig igår morse och jag vaknade upp till det här...



Man kan väl lugnt säga att vårkänslorna var som bortblåsta. Vad är det för j*la praktikant som sköter vädret???

Någon borde avskeda den och ersätta den med någon mer kompetent vårmakare...

Igår hade vi en myskväll, älskling, Skrutt, mellanbus och jag, Let´s Dance på Tv, god mat och grönsaker med dipp, mys, mys.

Idag står det trevligt sällskap på schemat igen, ska strax bege oss ut till stallet och ta en fika med J & kidsen innan Skrutt och Zita ska ta sig en sväng om.



Sen vankas det kalas för hennes del och jag ska nog bara vila ryggen i soffan innan vi tar kväller...

...om jag inte får tag på M så klart så vi kan ta en fika som vi nu lyckats skjuta upp så många gånger att jag tappat räkningen...;)

Hoppas ni alla får en underbar Lördag trots det ganska kassa, vedervärdiga och förskräckliga vintervädret...


Inga kommentarer: