söndag 20 mars 2011

It's a wonderful day...

Solen skiner, det är varmt ute och snön smälter så man hör hur det brusar i gatubrunnarna, fåglarna kvittrar och allt är bara så underbart idag!

Tog en lång promenad med barnen idag, köpte glass och fikade hos bästaste P & C innan vi tog samma promenad hem igen...



...nu har jag redigerat bilderna jag tog på promenaden och är i full färd med att uppdatera bildbloggen. Många fina kort blev det men också en himla massa skit bilder, men, men så är det.

Ninja Turtle tränar på karate sparkar i min mage så jag är helt slut, snart blir det ett bad för att vila ryggen lite, helt galet vad öm den kan bli efter en dag till fots. Men jag ska inte klaga, allt är verkligen underbart idag!!

Imorgon lämnar älskling oss för tre dagars kurs i Göteborg, svärmor flyttar in i hans ställe och hjälper till att hämta och lämna både mig och barn, underbart! Tusen tack snälla!!

Nä, jag hade nog egentligen ingenting att skriva mer än att allt är underbart och hoppas att du har en lika underbar dag med dina nära och kära...

Inga kommentarer: