lördag 21 maj 2011

Jag vill, jag vill...

...massor!!

Jag vill tapetsera om vårt sovrum, vill ha svart med en svart/silver fondvägg, vill tapetsera om Skrutts rum så det blir lila & vitt med silver detaljer, vill måla om toaletten här uppe så den blir vit med svart fondvägg istället för tråkig sjukhusgul som den är nu. Tvättstugan skulle jag kunna tänka mig att ta ett ryck med och så, bara fixa en fondvägg där skötbädden ska ligga med några fina väggord...

...och hallen för all del - den vill jag ha vit/svart men mest av allt vill jag ha bort den förbannade j*la furun i trappen - jag hatar furu och vill ha vitt!!

Hmm, sen vill jag att uterummet ska bli klart någon gång...

...det är vad jag vill just nu, mest av allt! Ja, bortsett från att Skrutt, älsklingen, bonusbus & tonåringen ska få ha hälsan och må bra och så klart att Pyret kommer till oss frisk och kry om ett par veckor, bortsett från det är det vad jag vill mest av allt. Bara fräscha upp lite med enkla små medel.

Är det det här som kallas att man vill boa???

Undrar vad älsklingen säger om han kommer hem och jag har målat om toaletten här uppe eller fixat i tvättstugan - något annat törs jag mig inte på. Han tycker nog att jag är knäpp i huvudet då, eller så hittar han något "fel" som han hade kunnat göra bättre, så det är nog ingen ide. Suck.

Well, well, tidsnog blir det nog gjort det med...

...eller vad tror ni?

Inga kommentarer: