tisdag 10 maj 2011

Jag vill inte!!!

...vara preggo mer!!!

Jag vill bara snabbspola tiden nu!!!

Slutade tidigt idag och hade ett par utvecklingssamtal efter jobbet innan jag hämtade Skrutt. Mådde prima hela dagen men nu på eftermiddagen har jag haft helt sjuka sammandragningar, så onda och ofta att jag funderat på att åka in. Men det är inte riktigt min grej, att åka in och ut på sjukhus för minsta lilla och eftersom de av tagit lite så avvaktar jag.

Men satan i gatan vad det tar på krafterna. Med Skrutt hade jag inte en enda känning innan det var dags för henne att kika ut, inte ett tecken på att vara gravid egentligen utan jag mådde som en prinsessa.

Det kan man inte riktigt säga om den här graviditeten, jag har först ömsom mått illa och spytt och sovit i tre månader för att sedan må ganska bra ett tag och nu återigen må illa beroende på hur Pyret ligger och trycker där inne för att inte tala om dessa sammandragningar. Det vore helt okej om Pyret kom om en si så där 4 veckor men helst inte innan, jag vill ju trots allt att h*n ska vara färdigbakad när h*n kommer.

H*n måste förresten vara en hAn eftersom jag mår och har mått så risigt som jag gör och har gjort, kan bara vara en kille som får en att må så dåligt...

Inga kommentarer: