onsdag 10 augusti 2011

Miss U!


Igår åkte min Skrutt på mini semester med Farmor och Farfar - till Astrid Lindgrens Värld - på lördag ska vi hämta hem Skruttis igen, inte ens ett dygn har gått sedan hon åkte och jag saknar henne redan.

Det är helt galet vad jag älskar dig min stora, vackra underbara prinsessa.

Och det är helt galet att jag saknar dig redan men de tär så tyst här hemma utan dig, men på lördag är ordningen återställd igen och till dess är jag helt säker på att du blir bortskämd till tusen och har det alldeles underbart hos Pippi, Emil, Madicken, Lotta, Ronja, Karlsson och alla andra.


Min Skrutt är som en blandning av Madicken, Lotta på Bråkmakargatan och Ronja Rövardotter, hon är lika söt och påhittig som Madicken och fin i kanten samtidigt som hon är lika bestämd och envis som Ronja Rövardotter med ett humör som Lotta på Bråkmakargatan men så har hon lite av Emil i Lönnebergas syster Ida i sig också, hjälpsam och duktig på alla sätt och vis.


Men det bästa det är att det finns ingen som hon, hon är min underbara dotter som jag älskar långt mer än 100.000 varv runt jorden, till varje stjärna på himlen, runt Månen och tillbaka igen...

Inga kommentarer: