torsdag 4 augusti 2011

Helt galet...

...men de senaste veckorna har jag inte ens hunnit slå på datorn. Nu var jag så illa tvungen för att kunna tömma kameran som börjat bli full med bilder.

Lillfisen tar det mesta av min tid och resten försöker jag fördela mellan resten av familjen med fokus på Skrutt men det är fan inte lätt. Men det går...

Det är minst sagt full rulle här hemma och jag har egentligen massor jag vill blogga om, inte bara om mig och min familj utan om Norge, Tågkonduktörer som slänger av barn och andra saker som rör i mitt huvud men jag har verkligen inte tid just nu. Kanske att jag hinner med ett par inlägg ikväll eller i natt då resten av familjen är på Jeepträff men jag lovar inget. Eller så får jag fixa appen till nya telefonen också så jag kan blogga medan jag ammar för det är just det jag gör mest hela tiden, minst varannan timme eftersom Lillfisen inte gått upp som hon ska men idag är det vägning igen och har det vänt så kan vi öka tiden mellan amningarna igen - i alla fall på natten och har det inte vänt så får vi börja ge tillägg - det blir nog bra hur som vill ju bara att lillfisen ska växa som hon ska - tänk vad de kan göra en orolig de små, helt galet...


 
...å nu ringer klockan igen så dags att väcka henne å se till så hon får i sig något igen...

Inga kommentarer: