fredag 12 november 2010

Grattis Grabben!!

November månad är i full gång och nu avlöser födelsedagarna varandra i maraton fart.

Igår fyllde Skrutts Pappa 30, eller förlåt, 20, inte för att det är någon ålder men jag håller med 20 låter bra...

Grattis till dig!

Idag har vi kalasat här hemma för Storbus som fyllt moppe även om det just för hans del inte blev någon moppe utan något annat som jag berättar mer om imorgon...

Grattis till dig Grabben, stora grabben, scary vad stor han blivit...

Så har vi en god vän som fyller år idag också, henne får vi inte glömma!!! Hoppas din dag är toppen L och Grattis än en gång till dig!!

Så här fortsätter November ut för oss, nästa vecka är det dags att fira Mamma, Mellanbus och sen Brorsan som även han blir stora Grabben och fyller moppe, samma dag som R. Undrar just hur gammal han blir, måste vara moppe han fyller också...;)

Nu har jag säkert glömt någon, ja, L, Skrutts barnvakt fyllde ju i förrgår och Skrutts första kille N fyller i slutet av November, samma dag som hennes bästa kompis As storasyster J och så var det min Mammas morbror som fyller den 17:e, de är tur att vi inte firar alla vi känner för då hade vi kunnat stryka julklapparna...

...och har jag glömt någon ber jag om ursäkt och passar på att säga Grattis på födelsedagen!!

Inga kommentarer: