tisdag 19 oktober 2010

Ett rastlöst litet inlägg....

Jag får snart Damp!

Är så rastlös och okoncentrerad, vill bara slita bort gipset och klara mig själv, återgå till jobbet och vardagsstressen. Slippa tristessen här hemma, känslan av att inte kunna, inte räcka inte vara tillräcklig. Jag blir snart galen!!

Blir galen på både det ena och andra, att det ska vara så svårt att hänga tvätten, klä på sig och laga mat. Galen på att ingen jacka går över gipset och höststormarna viner runt knuten medan jag är fast här inne. Galen att jag inte kan använda kameran och fota min favorit tid på året, hösten. Hösten sveper förbi utanför mitt fönster och börjar sakta övergå till vinter och allt jag kan göra är att se på, jag vill inte se på! Jag vill uppleva den!

Jag älskar hösten! Alla färger, kyliga vindar och varma hem...

...älskar den, och nu bara sveper den förbi utanför mitt fönster...

Inga kommentarer: