onsdag 11 april 2012

Jo, nä men det gick ju bra...^

Duktiga jag bloggade på så flitigt.

Precis som jag lovade, eller not...

...men seriöst - hur hinner småbarns Mammor blogga så galet mycket?? Jag hinner för tusan knappt pissa - än mindre sitta vid datorn. Jag hinner på min höjd slå på den men göra ett inlägg känns som en omöjlighet. 

Men, men skam den som ger sig, I'm back, again...

...jag har massor jag vill få ner som bubblar i huvudet på mig - jag måste börja skriva igen innan jag blir skvatt galen. Eller ja, galen är jag snart ändå men snarare av sömnbrist än något annat för sova är absolut inte det vår mini huligan, Agnes är mest känd för lika lite som min storfis, Tova är mest känd för att vara Sveriges mest samarbetsvilliga 8 åring. Vet ni seriöst hur ofta det är möjligt att väcka sin Mamma en natt eller hur många olika klädplagg man kan ha på sig på ett dygn??


Jag vet - man kan vakna precis så många gånger som behövs för att ens Mamma inte ska få en blunds sömn och man kan ha lika många plagg på sig som det finns i garderoben i lika många kombinationer som det finns plagg i garderoben - det blir så många att man inte kan räkna till det!


Tur att mina huliganer är världens mest underbara (jo, jag är lite partisk) och söta i hela världen i alla fall och jag älskar dem mer än de någonsin kommer kunna förstå.




Inga kommentarer: