lördag 18 februari 2012

I am back!

Okej det har varit ett långt uppehåll - jul har passerat, det nya året har gjort entré, jag är ännu ett år äldre och likväl Tova har blivit ett år äldre. Min stora tjej, världens bästa! Hela 8 år och med en bestämd åsikt om både det ena och det andra.

Agnes är 7 månader och tar livet med storm. Här ligger vi inte på latsidan inte, när hon var 5 månader började hon resa sig och gå runt med leklådan. Nu är hon 7 månader kryper galet fort och springer med sin gåvagn men det är lugnt ingen tror mig i alla fall när jag säger att hon rest sig och gått med stöd sedan 5 månader och att hon nu vid 7 månader reser sig utan stöd och står själv så ni ska få bildbevis och filmer när jag sitter vid datorn senare - nu ska vi ta en tripp till Stellas Lekland i Skövde med Tova, Kasper och Agnes så det blir senare - puss på er så länge...

1 kommentar:

Angelika sa...

DU är tillbaka!!! =)

Å jag tror dig!För jag har ju sett lilla sötnosen med alla dessa framsteg.. ingen bebis där inte ;-)