måndag 17 oktober 2011

Utmaning!

Vad säger du - är du på??

Vill du gå ner i vikt med mig???

Det som krävs är en bild på dig - så vi kan jämföra före och efter. Ett mål med planerad tid att nå - så vi vet vad du strävar efter.

Helst en blogg så vi kan följa dig. En gång i veckan gör jag ett inlägg om oss - en kort uppdatering om hur det går. En gång i månaden gör jag ett längre inlägg med bild, vikt (och/eller) mått och hur det går alternativt att du gästbloggar här.

Har du ingen blogg är det klart att du får vara med ändå - bara skicka en kommentar om dina uppgifter så fixar vi det.

Enda kravet jag har är att du har fött barn och har gravidkilon som ska bort för det här är ingen hets för att bli smalast utan för att få puschning att bli sig själv igen. Att få råd, stöd och insiration i kampen om att få tillbaka sin kropp.

Är du med!!??? Ikväll drar vi igång. Än så länge är vi fyra stycken - du kan hoppa in när som helst, det första inlägget om oss kommer på som sagt var till kvällen. Jag vill ha din bild och dina uppgifter så fort som möjligt om du vill vara med från start annars blir det från och med näst kommande vecka du får hoppa på.



Inga kommentarer: