måndag 5 april 2010

I'm back again...

Nej då, jag har inte slutat blogga även om man just nu skulel kunna tro det...

Men ndet är vår, sommartid, ljust, varmt och mysigt ute och skönt att vara ute hela dagarna istället för att sitta inne och läsa.

Barnen är här och i Fredags hade vi trevligt besök i form av min Pappa och min Farmor, Skrutt visade dem hela stora staden, stallet och allt som är värt atts e här ikring. Vi grillade och tittade på Talang och Sveriges svar på Paul Potts eller Susan Boyle. Oh my vad han var dukitig! Heja Freddy Amigo, du är grym! Grymmare än något vi sett i Svenska Talang, någonsin!

Så har jag tagit långa sköna ridturer i skogen i det underbara vårvädret. Igår cyklade vi ut, nästan hela familjen, stora K stannade hemma men lilla K, Skrutt, älskling och jag trampade ut till stallet. En lång tur reda lilla K på Minelli och Skrutt på Jannie, en lång tur i skogen, lika lång promenad fick jag och älskling innan vi trampade hemåt igen. Så duktiga så var våra två små. Så duktiga så.

Idag har vi inte gjort mycket inte, ljag har pluggat lite och älskling har varit med lilla K till Hjula och kikat lite medan Skrutt har lekt med bästaste Flisan och stora K har hängt med A. En lugn och skön dag för oss alla i det underbara Aprilvädret, igår sol och varmt idag snöblandat regn och kallt.

Påsken är över för denna gång, jag har knappt märkt den och imorgon är det återigen vardag. Skönt! Skönt med rutiner och vardag igen även om det varit mysigt att ha barnen hemma och kunna göra just det man vill eller just ingenting så ska det verkligen bli skönt med vardag igen.

Inga kommentarer: